.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در این خبر قیمت انواع برنج پاکستانی و هندی موجود در بازار را بررسی کرده ایم. تازه‌ترین قیمت برنج پاکستانی و هندی +جدول
در این خبر قیمت انواع برنج پاکستانی و هندی موجود در بازار را بررسی کرده ایم.(ادامه)
۵ خوراکی مفید برای بهبود کبد چرب
بیماری کبد چرب، اغلب بدون علامت بوده اما می‌تواند به‌ مرور زمان و با افزایش میزان چربی کبد با علائمی از جمله دل‌ درد، بی‌اشتهایی، ضعف مفرط، تهوع، کاهش وزن، کاهش تمرکز و توجه و ... خود را نشان دهد.(ادامه)
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد. آغاز نشا برنج در مازندران
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
معرفی غذا های اصیل ایرانی برای مهمانی ها
غذاهای ایرانی بسیار متنوع هستند و با عطر و طعم منحصربه‌فردی که دارند هوش از سر همه آدم‌ها می‌پراند. به همین دلیل است که بهترین غذاها برای مهمانی‌ها، غذاهای ایرانی هستند.(ادامه)
قیمت جدید انواع برنج در بازار
این خبر به بررسی قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی با برندهای مختلف در بازار پرداخته است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره انجمن واردکنندگان برنج به تازگی از احتمال کاهش ۱۰ درصدی قیمت برنج‌های خارجی در بازار خبر داده است. خبری که روی سفره مردم تاثیر دارد/ قیمت برنج پایین می‌آید؟
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره انجمن واردکنندگان برنج به تازگی از احتمال کاهش ۱۰ درصدی قیمت برنج‌های خارجی در بازار خبر داده است.(ادامه)
کاهش ۱۰ درصدی قیمت برنج خارجی / بزودی
عضو هیئت مدیره انجمن برنج گفت: از ابتدای سال تا شهریور ۷۰۰ هزار تن برنج وارد شده و می‌توان شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار بود.(ادامه)
شمال نیوز: تکرار داستان هرساله و سریالی برنج و نارضایتی زنجیره های تولید تا مصرف از اوضاع نابسامان این محصول سبب شده تا دلالان از این بازار گل آلود به سود خود ماهی بگیرند. بلاتکلیفی در بازار برنج؛ همه ناراضی جز دلال !
شمال نیوز: تکرار داستان هرساله و سریالی برنج و نارضایتی زنجیره های تولید تا مصرف از اوضاع نابسامان این محصول سبب شده تا دلالان از این بازار گل آلود به سود خود ماهی بگیرند.(ادامه)
قیمت جدید برنج در بازار اعلام شد/ کشاورز: منتظر کاهش قیمت برنج باشید
دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: در شرایط کنونی رکود بازار منجر به کند شدن واردات برنج شده است. درحالیکه با رونق بازار و جایگزین کردن برنج های جدید احتمال کاهش قیمت وجود دارد.(ادامه)
خرید سالانه برنج هم مقرون به صرفه است و هم با توجه به نوسانات اخیر قیمت به نظر عاقلانه می‌آید، هرچند مردم همه جای دنیا برنج را بیشتر به صورت عمده تهیه و انبار می‌کنند. بهترین روش نگه داری برنج
خرید سالانه برنج هم مقرون به صرفه است و هم با توجه به نوسانات اخیر قیمت به نظر عاقلانه می‌آید، هرچند مردم همه جای دنیا برنج را بیشتر به صورت عمده تهیه و انبار می‌کنند.(ادامه)
دبیر انجمن برنج ایران گفت: با آغاز فصل برداشت برنج و افزایش ۳۰ درصدی تولید برنج ایرانی در سال جاری، قیمت‌ این محصول در بازار با کاهش محسوسی روبرو است. کاهش قیمت برنج ایرانی در مازندران
دبیر انجمن برنج ایران گفت: با آغاز فصل برداشت برنج و افزایش ۳۰ درصدی تولید برنج ایرانی در سال جاری، قیمت‌ این محصول در بازار با کاهش محسوسی روبرو است. (ادامه)
۲ رقم جدید برنج در آمل معرفی شد
محققان معاونت مؤسسه تحقیقات برنج کشور در آمل دو رقم جدید برنج با عملکرد تولید ۸.۵ تن در هکتار معرفی کردند.(ادامه)
راه حلی برای تامین کسری برنج کشور
دبیر انجمن واردکنندگان برنج کشور تعدد منابع تامین برنج را راه حل مناسبی برای تامین کسری این محصول در کشور دانست.(ادامه)
شمال نیوز: قیمت انواع برنج پرمصرف و مرغوب ایرانی در بسیاری از خرده‌فروشی‌های سطح پایتخت از ۱۰۰هزار تومان گذشت. قیمت برنج از مرز ۱۰۰هزار تومان هم گذشت!
شمال نیوز: قیمت انواع برنج پرمصرف و مرغوب ایرانی در بسیاری از خرده‌فروشی‌های سطح پایتخت از ۱۰۰هزار تومان گذشت.(ادامه)
قیمت جدید برنج هندی و پاکستانی اعلام شد
(ادامه)
قیمت روز انواع برنج در بازار +جدول
در این گزارش به بررسی قیمت انواع برنج در بازار پرداختیم.(ادامه)
قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی +جدول
در این گزارش به بررسی قیمت انواع برنج در بازار پرداختیم.(ادامه)
۵ هزار تن برنج تنظیم بازاری در راه مازندران
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۵ هزار تن برنج تنظیم بازاری در حال ارسال به مازندران است.(ادامه)
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: از امروز عرضه دو قلم برنج شیرودی ممتاز با قیمت ۴۲ هزار تومان و فجر با قیمت ۳۲ هزار تومان در سامانه بازرگام آغاز می‌شود. توزیع برنج ایرانی با نرخ دولتی
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: از امروز عرضه دو قلم برنج شیرودی ممتاز با قیمت ۴۲ هزار تومان و فجر با قیمت ۳۲ هزار تومان در سامانه بازرگام آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رییس اتحادیه شالیکوبی‌داران مازندران در اظهاراتی گفته است که یکی از دلایل گرانی برنج در روزهای اخیر این است که ۸۰ درصد برنج از دست تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده و در انبار‌های افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند ....
بی‌توجهی صمت و جهاد کشاورزی به هشدارها، برنج را گران کرد/ جیب خالی کشاورزان و تک تازی دلال ها
شمال نیوز : رییس اتحادیه شالیکوبی‌داران مازندران در اظهاراتی گفته است که یکی از دلایل گرانی برنج در روزهای اخیر این است که ۸۰ درصد برنج از دست تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده و در انبار‌های افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند .... (ادامه)
قیمت انواع برنج در بازار +جدول
در این گزارش به بررسی قیمت انواع برنج در بازار پرداخته ایم.(ادامه)
قیمت انواع برنج در بازار +جدول
قیمت انواع برنج در این گزارش قابل مشاهده است.(ادامه)
دلیل برای آنکه می‌گویند با دست غذا بخورید
بسیاری از افراد بر این باورند که نحوه صحیح غذا خوردن با قاشق و چنگال مناسب تر است ولی...(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دیروز یکی از نمایندگان حرف از افزایش قیمت محصولات کشاورزی زد و گفت با این کار از کشاورزان حمایت می‌کند.... به فکر ما مصرف‌کننده‌های کارمند هم باشید
شمال نیوز : دیروز یکی از نمایندگان حرف از افزایش قیمت محصولات کشاورزی زد و گفت با این کار از کشاورزان حمایت می‌کند....(ادامه)
۸ دلیل احساس خواب آلودگی پس از وعده‌های غذایی
خواب آلودگی یکی از این مواردی است که احتمالا پس از مصرف میزان بیش از حد کربوهیدرات‌ها در یک وعده احساس خواهید کرد.(ادامه)
تغذیه دوران کرونا را جدی بگیرید
تغذیه مناسب در حفظ سلامتی افراد و تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری ها به ویژه بیماری کووید ۱۹ نقش موثری دارد. (ادامه)
۱۰ نکته مفید برای مصرف منیزیم در رژیم غذایی
منیزیم یک ماده مهم معدنی است که در واکنش های بسیاری در بدن انسان نقش داشته و کمبود آن عوارض مهمی را بدنبال دارد.(ادامه)
توزیع برنج وارداتی آغاز شد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که توزیع ۵۰۰۰ تن سهمیه برنج وارداتی به قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای عرضه در خرده فروشی‌ها در سطح استان تهران آغاز شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.